luni, 28 februarie 2011

FaceBook

Prima oara m-am hotarat sa vad daca pot sta o saptamana fara sa intru pe FaceBook, inspirat din statusul: "wonders if any of us could go facebook free for 7 days...".

Am reusit. Si m-am intrebat daca pot sta doua. Am reusit si m-am intrebat daca pot sta patru. Am reusit si chiar am si uitat sa intru cand s-au implinit patru spatamani. Asa mult m-am obisnuit fara.

La inceput a fost greu. Dependenta era mare si intram in sevraj. Dar cu vointa, am reusit si sunt mandru de mine.

Multa vreme am vrut neaparat sa am fix 100 de prieteni pe FaceBook, plecand de la ce am scris pe blog apropo de 100 de prieteni pe FaceBook . Pentru asta am sters multi dintre cei cu care nu comunicam sau care nu aveau nici o poza. Si a fost greu sa raman la 100 pentru ca primeam multe cereri de la oameni cunoscuti. Pentru a adauga pe cineva nou, mereu stergeam pe cineva vechi cu care mi se parea ca nu trebuie neaparat sa am o relatie pe FaceBook. Dar am renuntat la aceasta idee fiind infrant de numarul prea mare de oameni pe care chiar nu am mai putut sa-i refuz.

Bine, fata de altii, eu am foarte putini prieteni virtuali, dar foarte multi pentru gusturile mele.

Urasc si iubesc FaceBook in acelasi timp !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu