luni, 10 ianuarie 2011

Love Street

Ascult The Doors - Love Street repetat de 15 minute si am de gand sa o mai ascult cel putin inca atat. Imi place mult melodia asta. Imi aduce aminte de cand am vizitat Parisul.

Am intrat in cimitirul Pere Lachaise si un tip care pleca mi-a cerut un foc. I-am dat bricheta si a aprins un joint frumos. Era foarte bucuros ca i-am dat bricheta, mi-a multumit frumos si a plecat mai departe. Nu s-a gandit sa impartaseasca bucuria.

M-am incapatanat sa nu iau harta cimitirului. Recunosc ca mi-a luat ceva sa gasesc ce cautam desi stau bine cu orientarea. Ma asteptam sa fie mai mult spatiu in jurul mormantului. Este prea inghesuit de alte morminte. Probabil de aia l-am gasit greu, ca trecusem pe langa el de multe ori.

Cand am ajuns eu nu era nimeni. Am fost uimit sa vad multe jointuri fumate pe mormant si cateva nefumate. Nu era ca in film, mormantul era inconjurat de un gard de protectie impotriva turistilor. Am avut o tentatie de a sari gardul, dar eu sunt prea pasnic sa fac asta. Si oricum, la scurt timp au venit alti turisti. Lasa, mai bine sa le fumeze Jim. Eu am fumat doua tigarete care bineinteles ca aveau un gust mai bun acolo. Si cand fumam, in cap aveam Love Street.

Nu stiu daca imi pare rau ca m-am nascut in '83, sau ca m-am nascut in Romania, dar sigur regret ca nu pot fi prezent la un concert The Doors, Queen, Nirvana etc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu