miercuri, 15 septembrie 2010

Conversatie la telefon

Conversatie (adaptata) pe care am avut-o la telefon acum 30 de minute:
(Eu incep dialogul)

- Alo !
- Salut, ce faci ma, unde esti ?
- Salut ! Sint acasa. Asta e alt numar ?
- Da.
- Dar cate numere ai tu ma ?
- Multe. Iesi in oras ?
- Unde ?
- In centrul vechi. La o bere.
- Mmmmmmmm, nu cred ca vin.
- Hai ma ca daca nu ne vedem azi, ne mai putem vedea peste o luna, ca plec din Bucuresti iar.
- Ma... sint putin racit si parca n-as veni. Dar vino tu la mine !
- A, nu ca eu ies in centrul vechi. Hai ma sa bem o bere !
- Auzi !?! Am o intrebare ciudata pentru tine: Cine esti ?
- Da, intr-adevar e ciudata. Sunt Daniel.
- Mda. Ideea e ca la inceput nu te-am intrebat cine esti pentru ca ai vocea asemanatoare cu a unui prieten si chiar ma asteptam sa ma sune el. Dar nu esti tu acel prieten. Tu stii cu cine vorbesti ?
- Da, stiu.
- Cu cine ?
- Cu Liviu. Defapt am numarul tau de la frate-miu din telefon, ca eu mi-am pierdut numerele. Si nu cunosc decat trei Liviu, unul de la facultate si ...
- Liviu si mai cum ?
- Nu stiu.
- Si eu cunosc doar un Daniel si sigur nu esti tu ala.
- Ma e posibil sa fi incurcat eu numele, dar nu, sigur nu. Tu esti sigur Liviu-ul pe care voiam eu sa-l sun.
- Daniel si mai cum ?
- C...lrlr...i....se...####
- Cum ?
- IDEM
- In fine. Nu cunosc pe nimeni cu numele asta. Dar sa stii ca nu ma deranjeaza ca m-ai sunat. Avem o discutie interesanta. Sigur ai gresit numarul oricum.
- Ciudat. Eram sigur ca tu esti Liviu.
- Pai sunt Liviu.
- A, da.
- Liviu Sandulache.
- Cum ?
- San-du-la-che.
- OK.
- Bine domnule ...
- Distractie placuta !
- Bauta placuta !

Un comentariu: