vineri, 5 februarie 2010

Idee mareata pe care o gandesc

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand mananc, fac dus sau stau pe buda, parca-mi salta mintea la tot felul de idei marete, cum imi place mie sa le numesc.

Si cum mancam eu mai devreme in bucatarie la serviciu, m-a traznit un gand. Nu stiu de ce, dar mi-am amintit ca am auzit la un moment dat o stire despre un cuplu celebru. Ei s-au hotarat sa calatoreasca mereu in avioane separate pentru a diminua probabilitatea de a ramane orfani de ambii parinti ai lor copii in cazul in care s-ar intampla ceva rau in timpul zborului.

Unii vor spune ca este o idiotenie aceasta hotarare, dar mie mi se pare extrem de buna. Poate ca daca ar fi vorba despre doi iubiti care nu au copii, ar fi mai rau ca unul sa traiasca cu gandul ca partenerul sau iubit a murit si ca el a ales avionul norocos. Dar din momentul in care ai copii, trebuie sa te gandesti la ei cel mai mult. Chiar si prin aceasta masura extrema ciudata.

Asa ca daca imi voi permite, voi aplica si eu aceasta masura in conditiile in care sotia mea nu ar vrea sa divorteze de mine numai auzind asta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu